Yoga balanz
Haaksbergen

Klik hieronder om naar het lesrooster te gaan,
of meld je aan via momoyoga, het systeem waar ik mee werk.

 


Yoga Balanz

Fijn ontspannen en inspannen, soepeler en flexibeler worden, stress van je af laten glijden, een moment voor jezelf, opladen en resetten. Yoga is een way of life, elke week investeren in jezelf om in balans te komen en vooral blijven.

Dit wil jij toch ook? 

Het rooster staat online !  

 Uw zoon of dochter kunt u ook inschrijven voor Kinderyoga.

Voel je welkom aan de Jhr. von Heijdenstraat 13 C !

If you can breathe, you can do  yoga!

Ontspanning

De yogalessen zijn voor iedereen geschikt. Het is een goede manier om tot ontspanning te komen.

Yoga Nidra workshop 5 november

** Op  5,12,19,26 Nov start er weer een nieuwe Yoga Nidra workshop, vier lessen incl. theorie en 2 audio’s, de manier om ultiem te leren ontspannen op diep niveau, alleen maar liggen en luisteren  bijtanken en herstellen. Het voorkomt stress en burn- out en nog veel meer fysieke en mentale klachten. Makkelijker kan haast niet!!  Een cadeau voor jezelf. Aanmelden? klik op de paarse knop bovenaan deze pagina.

RECENSIES van klanten na de workshop ;  “een groot cadeau voor jezelf, dit mag van mij wel elke week”.” Zo fijn, ik voel me rustiger en heb meer energie en slaap beter”‘

** Losse Yoga Nidra sessies elke laatste dinsdag van maand. Zie het rooster voor de data . Een fijne diepe ontspannende meditatie die je liggend kan doen, zonder ervaring voor yoga nodig te hebben. Het helpt bij stress, slaapproblemen, angst, chronische pijnklachten, depressies etc. Het voorkomt burn-out en overspannenheid. Het bevordert het algeheel gevoel van welzijn. 1 yoga nidra sessie staat gemiddeld gelijk aan vier uur slaap. Een cadeau voor jezelf!!

** Doet jouw zoon of dochter al mee met Kinderyoga?  leeftijd vanaf ongeveer 5 tm 12 jaar. Maandagmiddag 16:00 uur.

** Nu ook cadeaubonnen, matten en meditatie kussens verkrijgbaar bij Yoga Balanz

Je bent een zorgzame en hardwerkende vrouw die vol in het leven staat. Je hebt  een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je wilt graag alles goed doen en je maakt altijd tijd en ruimte voor anderen; “nee” zeggen is wel een dingetje. Je bent een kei in multitasken. Dat moet ook wel, want je werk- en privéagenda staan vol met afspraken en je wilt niet dat jouw werk ten koste gaat van je aandacht voor de mensen om je heen en andersom. Het moet toch mogelijk zijn om een hardwerkende en zorgzame vrouw te zijn en daarnaast ook een goede moeder, partner, vriendin en collega? Je redt het ook prima. Je hebt een leuk en druk sociaal leven en het lukt om 2x in de week te sporten. Is gezond voor je. Maar ontspannen, écht ontspannen, dat vind je steeds lastiger. Zou het toch de stress zijn?

Herken je dit?

  • Je hebt het gevoel dat je tijd tekort hebt in je drukke leven. Je vliegt van de ene naar de andere activiteit, je staat continu aan, houdt graag de controle en voor je het weet is je dag alweer om.

  • Hoe graag je ook voor iedereen klaarstaat op je werk en je omgeving en hoe goed je alles ook wilt doen, je snakt naar ontspanning voor jezelf. Eindelijk rust in je hoofd en lijf.

  • Je rent met een vol hoofd naar de kinderopvang om je kids te brengen, ondertussen voel je de druk om op tijd te komen op je werk voor die belangrijke afspraak en tegelijkertijd denk je aan je vriendin die je nog wil bellen.

  • Je zit op de bank en je hebt constant het gevoel dat je nog wat moet doen. Je kunt niet echt ontspannen.

  • Je ligt wakker van het piekeren en denkt aan al je to do’s voor de volgende dag.

  • Je voelt de spanning in je nek, schouders, kaken en je onderrug. Hoofdpijn is iets wat steeds vaker terugkeert.

  • Fit voel je je niet tijdens het opstaan, je lijf voelt stijf en gespannen en hier en daar ervaar je pijntjes en ongemakken; soepeler worden zou zeer welkom zijn.

Wat gaat er mis als je het nu niet verandert?

        Je spanning en stressklachten nemen toe.

        Je spieren spannen zich constant aan.

        Je verandert in een leeuwin naar jezelf en je omgeving.

        Je lontje wordt steeds korter en je merkt dat je vaker huilt en sneller boos bent.

        Je kunt je moeilijk concentreren.

        Je geheugen laat je in de steek.

        Je voelt je rusteloos en opgejaagd.

Het is nog niet zeker of je zeurende en stekende pijn in je schouders of rug krijgt. Of dat de hoofdpijn die je nu al ervaart, erger wordt of op een andere plek gaat zitten. Maar een ding is zeker:  als je zo doorgaat, dan gaat op den duur je hele lijf zeer doen.

Je kan straks niet meer van vermoeidheid. Van alle ballen die je al die tijd hoog hebt gehouden zal je steeds meer ballen laten vallen en je hebt geen puf meer om ze op te rapen.

Werken wordt te vermoeiend.

Je hebt zelfs geen zin meer  om leuke activiteiten te gaan ondernemen met je partner, gezin en vrienden. Je bent niet meer die gezellige, vrolijke en energieke vrouw die je altijd was.  Je bent jezelf niet en je mist hoe je vroeger was. Ook je omgeving maakt zich zorgen. Een burn-out ligt op de loer. Hoe lang ben  je fysiek en mentaal de stress en drukte nog te baas?


Hoe lang houd je dit nog vol?

Ik ga je helpen.


Jij gunt jezelf toch die fijne ontspanning en rust in je hoofd en lijf?


Probeer nu een proefmaand van 4 lessen voor maar 30 euro*

* 4 weken geldig

De yoga lessen bij Inge zijn heel fijn.
Ik voel me ontspannen na de les en slaap veel beter! De kleine groep maakt het erg gemoedelijk.





De lessen bij Inge zijn erg fijn. Ze geeft op een hele natuurlijke manier les en daarbij begeleidt ze ons goed door de oefeningen heen met af en toe een heerlijk vleugje humor.




De yogalessen van Inge zijn wat mij betreft een echte aanrader! Op een professionele manier, down to earth en met prettige stem, geeft Inge goede uitleg van de houdingen en heeft ze aandacht voor wat ieder nodig heeft. Ze probeert ons uit te dagen zonder over onze eigen grenzen heen te gaan. Ik kom er energieker en ontspannen van thuis en merk dat mijn lijf er soepeler en krachtiger van wordt. Een les bij Inge is een waardevolle tijd voor mezelf.